Tigras historia.

Tigra hamnade i Akutgruppen för att hon skulle avlivas tillsammans med sina syskon.
Här kan ni läsa hela historien om Tigra och hennes bröder; http://akutgruppen.blogg.se/2010/august/5-katter-slapp-bli-avlivade.html

Idag bor Tigra hemma hos mig (Eleonor) som är aktiv i Akutgruppen.
Och hon har verkligen stulit mitt hjärta.
Hon är en riktig gullegris!
Ligger i knät när jag sitter i soffan, leker med min trotsiga o knasiga ungkatt, hon går i mina fotspår, följer mig överallt och ligger bredvid mig i sängen på natten. Hur mysig som helst!
Tigra är också full av upptåg.
Hon har upptäckt hur kul det är med den stora klösmöbeln som man kan försöka döda, hon ligger och lurar på hundarna och när de minst anar det så hoppar hon fram och skrämmer dem och hon är bäst på att spela död mitt på vardagsrumsgolvet för att dra till sig uppmärksamhet och gos. :)
Tigra flyttade inte bara in i mitt hem utan också i mitt hjärta.

Så här kan en historia se ut för en av katterna som Akutgruppen tagit hand om.
Vi hoppas att ni vill stödja oss att hjälpa fler katter att få uppleva värme, lek och massa kärlek.

Eleonor
Akutgruppen



Kommentarer
Postat av: terhi

hej där!



härligt att hitta ngt om Tigra hon va en själ som sätter sig fast i ens hjärta. Vore roligt att få höra mer om hennes vardag så maila mig gärna!



Mvh Jour matte

2011-10-10 @ 15:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0